![]() |
Přístup k datům při outsourcinguKlient při využití outsourcingu účetních služeb získá kromě on-line přístupu ke svým účetním datům také elektronický archiv dokumentůPři využívání outsourcingu účetních služeb má klient ke svým účetním a ostatním datům přístup systémem on-line – viz. On-line přístup k účetním datům. Tento přístup mají možnost využívat všichni naši stálí klienti, ale při využívání outsourcingu získává klient navíc: A) Aktivní přístup ke svým účetním datům Klient získává možnost vytvářet sám bankovní příkazy na základě seznamu neuhrazených přijatých faktur. Pověřený pracovník klienta s příslušnou úrovní přístupu – viz. Úrovně on-line přístupu po připojení na náš počítačový server může v našem účetním programu jednoduchým způsobem vytvořit převodní příkaz do banky. Po jeho vytvoření má možnost jej:
Při outsourcingu účetních služeb je v naší firmě automaticky vytvářen elektronický archiv všech dokumentů (daňových dokladů) včetně jejich příloh. Tento elektronický archiv plně nahrazuje „klasický“ archiv dokumentů (daňových dokladů) v papírové podobě a zbavuje klienta nepříjemné povinnosti archivovat řadu let daňové doklady ve své firmě. A především klient získá možnost rychle a pohodlně pracovat s doklady uloženými v elektronickém archivu Elektronický archiv při outsourcingu. ![]() |