.: Služby klientům > Učetnictví > Vedení učetnictví > Rozsah účetních služeb

Máme zkušenosti se zaváděním vnitropodnikového řízení firmy do praxe včetně sestavování vnitropodnikových cen a střediskových rozpočtů
|
Rozsah účetních služeb
Poskytujeme široký rozsah účetních služeb ve vysoké kvalitě
V rámci vedení běžné účetní agendy klienta poskytujeme následující služby:
|
Vlastní vedení účetní agendy
Vlastní vedení účetní agendy zahrnuje tyto služby:
- vypracování vhodné metodiky a postupů účtování, tvorba interních směrnic
- administrace dokladů
Kontrola úplnosti a správnosti (věcné a formální) dokladů.
- zaúčtování účetních dokladů a tvorba interních účetních dokladů
- tvorba účetních výstupních sestav
Měsíční účetní uzávěrky, přehled závazků, atd.
|
Všechny důležité účetní informace (stav závazků a pohledávek, přehled
majetku, atd.) může mít klient přístupné 24 hod. denně – viz. On-line přístup k datům. Pro naše klienty
zajišťujeme také vedení evidencí souvisejících s účetnictvím - skladová evidence, evidence majetku
|
|
|
Vedení vnitropodnikového a manažerského účetnictví
Naše firma má rozsáhlé zkušenosti s vedením vnitropodnikového (zaznamenává
informace o jednotlivých střediscích podniku) a manažerského účetnictví (zajišťuje
informace primárně určené pro manažery firmy). Kombinací obou těchto
přístupů jsou manažerům klienta poskytovány relevantní informace o činnosti
(hospodaření, ziskovosti, atd.) jednotlivých podnikových středisek.
Výstupy z této evidence se pak využívají i při sestavování kalkulací a
rozpočtů – viz. Podnikové poradenství.
|
|
|
Zpracování účetních a statistických výkazů
|
|
Zpracování účetní uzávěrky
|
|
Účetní poradenství a konzultace
|
|
Poskytujeme konzultace a poradenství z oblasti účetnictví – interpretace účetních
výkazů (co lze vyčíst z výstupů z účetnictví), konzultační činnost pro zaměstnance
účetního oddělení klienta (praktická aplikace účetních předpisů), apod. Poradenství a
konzultace jsou pro stálé klienty poskytovány zdarma v rámci vedení účetní agendy.
|
|
|
Zavádění účetního systému
Při vzniku firmy popř. změně účetního systému (např. přechodu z daňové evidence
na účetnictví) vytvoříme kompletní systém vedení účetní agendy včetně výběru
vhodného software.
|
|
Dále poskytujeme i speciální účetní služby :
|
Rekonstrukce účetnictví
Rekonstrukce účetnictví je velice náročnou prací, která se provádí jen ve výjimečných případech
(při existenci závažných nedostatků) a jejíž cílem je uvést firemní účetnictví do souladu se všemi
příslušnými právními předpisy. Rekonstrukce
účetnictví se provádí především v následujících případech :
|
- existující účetnictví je chybně vedené a neprůkazné
- došlo ke ztrátě účetních dokumentů
|
Vždy provádíme také revizi již podaných daňových přiznání a v případě potřeby
vypracujeme dodatečná daňová přiznání. Naše firma nabízí rekonstrukci účetnictví
buď na základě jednorázového smluvního vztahu (provedeme pouze rekonstrukci
účetnictví) nebo na základě dlouhodobého smluvního vztahu (po provedené
rekonstrukci pokračujeme ve vedení účetnictví).
|
|
|
Školení
V případě potřeby zajišťujeme pro naše klienty školení jeho zaměstnanců (většinou
pracovníků účetního oddělení) z oblasti účetnictví a souvisejících oblastí. Tato
školení mohou probíhat buď v prostorách naší firmy nebo přímo v sídle klienta.
|
|
|